Forum

Limpeza de Câmara de fluxo laminar vertical

Etiquetas: 

A visualizar 10 artigos - de 1 a 10 (de um total de 10)
  • Autor
    Artigos
  • #365
    Renata Barbosa
    Moderador

    Para responder a um colega de um hospital, coloco a questão,
    Como interpretar as orientações do Manual de citotoxicos da OF, para proceder à limpeza da CFLV?

    “A desinfecção deve incluir todas as superfícies da câmara e deverá ser realizada do topo para
    baixo (no sentido do fluxo de ar) começando pela parede posterior em passagens paralelas.
    A superfície de trabalho é a última parte a ser desinfectada. ”

    Em que ponto proceder à limpeza do vidro?

    #366
    Lisete Lemos
    Moderador

    Colegas,
    eu considero que :

    O sentido da desinfecção é exactamente a do fluxo, começando na parede posterior, laterais, superfície de trabalho e finalmente face interior do vidro de protecção.
    Os movimentos deverão ser paralelos, mas não contínuos.
    O mesmo se aplica às horizontais.

    #367
    Lisete Lemos
    Moderador

    Colegas,
    eu considero que :

    O sentido da desinfecção é exactamente a do fluxo, começando na parede posterior, laterais, superfície de trabalho e finalmente face interior do vidro de protecção.
    Os movimentos deverão ser paralelos, mas não contínuos.
    O mesmo se aplica às horizontais.

    #757
    tosserberry
    Participante

    The sequel to the popular 3D arena shooter, funny shooter 2. To advance to the next level, you must pull the trigger 30 times.

    #772
    chirpsociable
    Participante

    But the itinerary is not solely focused on alcohol. The trip is finished out with cultural activities, highly coveted dordle restaurant reservations, and luxurious accommodations that will please even the most discriminating travelers.

    #805
    Byrd Franklin
    Participante

    I am very enjoyed this blog. It’s an informative topic. It helps me very much to solve some problems. word hurdle

    #814
    Tom West
    Participante

    I am having a great time reading this site. This is a really educational subject. It is of great assistance to me in working through certain issues. connections game

    #861
    Adam Kris
    Participante

    I just wanted to say that your article is great and I really like the information you share. aa route planner

    • Esta resposta foi modificada Há 7 months, 3 weeks por Adam Kris.
    #895
    Ariel Douglas
    Participante

    If you are someone who likes online games, you definitely cannot miss the interesting game called basket random unblocked.

    #968
    JillianWisoky
    Participante

    One of the defining features of geometry dash lite is its rhythm-based gameplay. Each level is accompanied by an energetic electronic soundtrack, and the obstacles and platforms are meticulously synchronized with the music.

A visualizar 10 artigos - de 1 a 10 (de um total de 10)
  • Tem de iniciar sessão para responder a este tópico.
ORDEM DOS FARMACÊUTICOS
Rua da Sociedade Farmacêutica 18,
1169-075 Lisboa

TELEF: 213 191 382 - Fax. 213 191 399
Email: colegios.especialidade©ordemfarmaceuticos.pt

© ORDEM DOS FARMACÊUTICOS - COLÉGIOS DE ESPECIALIDADE